Archiwum

09 marca 2014

HEALTH: Pomysł na deser

Hejjj!
Dziś po obiedzie zrobiłam deser, który tak wszystkim posmakował, że robiłam dokładki bez końca xP
Mam nadzieję, że wam również posmakuje.
Potrzebne składniki:
★ lody (w moim przypadku truskawowe i waniliowe)
★ 2 jabłka
★ 1 pomarańcz
★ puszka ananasów
★ puszka brzoskwiń
★ bita śmietana
★ szklanka lub salaterka
Mogą być też inne owoce :)
Proporcje zależą od upodobań
Sposób wykonania:
Pokroić wszystkie owoce.
Na dół szklanki nałożyć po łyżce stołowej wszystkich smaków lodów.
Dołożyć pokrojone owoce i polać bitą śmietaną.
Gotowe!
Tak wygląda ten pyszny, łatwy i szybki w wykonaniu deser.
 Smacznego! †



PAPA!

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie troche za słodkie, bo nie przepadam za bitą śmietaną ;/

    Wpadniesz? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za bitą śmietaną, ale wygląda pysznie :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, uwielbiam takie zdrowe deserki <3
    lecę po owoce i zabieram się do roboty ;D
    śliczne zdjęcia^^
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo pysznie i napewno tak smakuje :)
    http://wercia-kamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz. To dla mnie wielka motywacja! <3